Selasa, 07 Juli 2009

Menunggu

Aku berdiri disini menanti dirimu
Kau yang begitu jauh dariku membuat diriku sentiasa memikirkanmu
Bayanganmu sentiasa hadir menemani diriku
Kerianganmu sentiasa bermain difikiranku

Kasih…
Jangan biarkan aku sendiri
Jangan biarkan aku diulit resah yang sentiasa memikirkanmu
Sentiasa merinduimu

Hari yang sentiasa bertukar ganti membuatkan hatiku berdebar
Aku menghitung hari-hari yang kulalui
Pahit dan manis ku rasai tanpa hadirmu disisi
Dan sentiasa mematikan langkahku

Kasih
Aku dalam sendiri tiada tempat untuk mengadu
Tiada tempatku meluahkan kasih
Dalam hujan ku menanti membasahi tubuhku yang lesuh
Namun hanya bayangan yang sentiasa hadir

Kasih
Jadikan aku permaisurimu
Jadikan aku sebahagian hidupmu
Katakana pada semua yang aku adahlah milikmu dan akulah hidupmu

Kasih
Dengarlah rintihan hati ini
Dengarlah setiap erti kata-kata ini
Ia tulus dari hati bukan dari bibir..
Yang sentiasa berada dalam dada ini.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar